Wednesday, April 25, 2007

احمدي‌نژاد

چه بي‌ريا و ساده - اين احمدي‌نژاده

AH.jpg
ببين چه معصوم خوابيده - ساکت و آروم خوابيده
جه بی‌ریا و ساده - ساده و بی‌افاده
کیه خوابیده اینجا؟ - این احمدی‌نژاده
انگار که خیلی خسته‌س - وظایفش زیاده
قبل از اینکه بخوابه - دستوراتشو داده:
معلمارو بزنین - به انفرادی ببرین
زنهارو زندونی کنین - کله‌شونو خونی کنین
راننده‌ها کتک میخوان - رو زخماشون نمک میخوان
من احمدی‌نژادم - مرد دهن گشادم
تیر خلاص‌زن بودم - هنوز نرفته یادم
تیر خلاص هرکی میخواد - میتونه جیکش دربیاد
قتل و قتال کارمه - خنجر پر شالمه
آهای آهای سلیمون - قالی‌رو بکش تو ایوون
گوشه‌ی قالی کبوده - اسم حاجیت محموده
محمود باغ بالا - سرکرده‌ی شغالا
شغال خندون کجا رفت - قند تو قندون کجا رفت
شغال پسته‌خور کو - با هفت قطار شتر کو
بگو پس از طهارت - بیان بیان زیارت
هاله‌ی نور دارم من - کک به تنور دارم من
عاشق دوز و کلکم - از همه بالاترکم
آتیش داری بالاترک - حشیش داری بالاترک
تو منقل رهبریه - زغال سینه کفتریه
رهبر چی گفت؟ گفت خوش باش - گرم بکش بکش باش
گفت خستگیتو در کن - بعدش منو خبر کن
اینجا دراز کشیدم - تو فکرای جدیدم
چه جور خوابیدم، ببینین - چه خوابها دیدم ببینید
میخوام کار جدید کنم - چنگیزو روسفید کنم ....

No comments: